Πρόβα στη Νέα Υόρκη

1' 0" χρόνος ανάγνωσης
Ακούστε το άρθρο

Θα μπορούσε να είναι μια αυθόρμητη στιγμή, με κάποιους κεφάτους φίλους να αυτοσχεδιάζουν στο πιάνο και στο συρτάκι. Όμως, η παρέα που βρίσκεται στη Νέα Υόρκη τον Νοέμβριο του 1966 κάνει πρόβα. Η Καναδή χορογράφος Όνα Γουάιτ, ο Ζιλ Ντασέν και η (ξυπόλυτη) Μελίνα Mερκούρη ακολουθούν τον ρυθμό του Μάνου Χατζιδάκι στα πλήκτρα, ενόψει των παραστάσεων του «Ίλια Ντάρλινγκ» στο Μπρόντγουεϊ. 

Θεατρική διασκευή του κινηματογραφικού «Never on Sunday» (Ποτέ την Κυριακή), το μιούζικαλ έχει ήδη περιοδεύσει στις ΗΠΑ πριν ανέβει στη σκηνή του θεάτρου Mark Hellinger τον Απρίλιο του 1967. Ο Μάνος έχει ήδη αποδεχτεί το Όσκαρ Καλύτερου Πρωτότυπου Τραγουδιού για τα κινηματογραφικά «Παιδιά του Πειραιά» το 1961, ενώ την ίδια χρονιά η Μελίνα έχει χάσει τη δική της οσκαρική «μάχη» από την Ελίζαμπεθ Τέιλορ, έχοντας κερδίσει όμως έναν χρόνο πριν εκείνη των Καννών, με το βραβείο πρώτου γυναικείου ρόλου. 

Η πρόβα στη Νέα Υόρκη βρίσκει τη Μελίνα και τον Ντασέν νεόνυμφους, καθώς ο πολιτικός τους γάμος είχε γίνει λίγους μήνες πριν στη Λωζάνη της Ελβετίας. Η επιτυχία του «Ίλια Ντάρλινγκ» θα επισφραγιστεί με έξι υποψηφιότητες στα θεατρικά βραβεία Tony, ενώ η Μελίνα θα επιστρέψει στο Μπρόντγουεϊ για να εμφανιστεί στην αριστοφανική «Λυσιστράτη» υπό τις σκηνοθετικές οδηγίες του Μιχάλη Κακογιάννη, το 1972.   ■

Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή