ΕΤΙΚΕΤΕΣ:

Για μία ακόμη χρονιά στο πλαίσιο παγκόσμιας πρωτοβουλίας του Louis Vuitton Moet Hennessy άνοιξαν για το κοινό οι πόρτες πολυτελών οίκων μόδας σε τέσσερις ηπείρους σε 56 brand πολυτελείας σε 76 διαφορετικές τοποθεσίες.

Οι αστέρες στο κόκκινο χαλί το κάνουν να δείχνει αβίαστο, αλλά ώρες και ώρες εργασίας απαιτούνται για να δημιουργηθούν οι εντυπωσιακές βραδινές τουαλέτες και τα αξεσουάρ. Ένα χαρακτηριστικό παράδειγμα είναι το Christian Dior haute couture φόρεμα που επέλεξε η πρωταγωνίστρια του «Game of Thrones», Εμίλια Κλαρκ για το κόκκινο χαλί στις Κάννες φέτος στην πρεμιέρα της ταινίας «Solo: A Star Wars Story».

Το περασμένο Σαββατοκύριακο, ο οίκος μόδας τράβηξε την κουρτίνα και παρουσίασε τη διαδικασία παραγωγής αυτής της εξαιρετικής δημιουργίας και άλλων, σύμφωνα με δημοσίευμα του HR.

H διαδικασία της δημιουργίας της θρυλικής Peekaboo του οίκου Fendi.

Ο φημισμένος οίκος στην 30 Avenue Montaigne στο Παρίσι άνοιξε τις πύλες του για τρεις μέρες όπως και άλλα brand ιδιοκτησίας του ομίλου LVMH στο πλαίσιο των εκδηλώσεων «Les Journes Particulires» που διοργανώθηκαν πρώτη φορά το 2011 από τον Αντουάν Αρνό, διευθύνοντα σύμβουλο του Berluti, πρόεδρο του Loro Piano και νεοδιορισθέντα επικεφαλής της LVMH Communications, ο οποίος είναι γιος του προέδρου και διευθύνοντα συμβούλου του LVMH Μπερνάρ Αρνό.

Στο ατελιέ του οίκου Dior.

Για την τέταρτη χρονιά της παγκόσμιας πρωτοβουλίας ανοιχτών θυρών σε τέσσερις ηπείρους, ο Αντουάν Αρνό είπε ότι η εκδήλωση «Les Journes Particulires» σχεδιάστηκε για να προβάλλει τη φιλοξενία και την ενέργεια των οίκων μόδας του ομίλου. Στόχος μας είναι να μοιραστούμε την διαφορετική κληρονομιά μας, πρόσθεσε.

H διαδικασία παραγωγής των διάσημων φουλαριών του οίκου Hermes.

 

Περισσότερα fashion news στο mustonline.gr.

 

Online

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ