Η πρώτη ηλεκτρική Mercedes, η νέα EQC

Η πρώτη ηλεκτρική Mercedes, η νέα EQC

1' 59" χρόνος ανάγνωσης
Ακούστε το άρθρο

Το πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό αυτοκίνητο παραγωγής της Mercedes-Benz παρουσιάστηκε στη Στοκχόλμη. Η αυτοκινητοβιομηχανία με σήμα το αστέρι ακολουθεί την τάση της ηλεκτροκίνησης, παρουσιάζοντας το πρώτο μοντέλο της σειράς EQ. Στη Σουηδία έγιναν τα επίσημα αποκαλυπτήρια της νέας EQC, η οποία αποτελεί το πρώτο ηλεκτρικό SUV της γερμανικής εταιρείας με μήκος 4,76 και πλάτος 1,88 μέτρα. Αισθητικά, διατηρεί τη σιλουέτα των μοντέλων της φίρμας, ωστόσο διαφοροποιείται στα φωτιστικά σώματα (εμπρός και πίσω) και στους τροχούς (19 έως και 21 ιντσών) ελαφρού κράματος. Οι τελευταίοι έχουν μελετηθεί με τέτοιο τρόπο, μειώνοντας δραστικά την αεροδυναμική αντίσταση που προκαλούν οι συμβατικοί τροχοί. Η νέα EQC εφοδιάζεται με μπαταρίες ιόντων λιθίου 80 kWh, που βρίσκονται τοποθετημένες στο πάτωμα του αυτοκινήτου. Αυτές είναι συνδεδεμένες με δύο ηλεκτροκινητήρες, ένας σε κάθε άξονα, καθιστώντας την EQC τετρακίνητη. Η συνδυαστική απόδοση των δύο κινητήρων φτάνει τους 408 ίππους και τα 765 Nm ροπής.

Η πρώτη ηλεκτρική Mercedes, η νέα EQC-1

To premium εσωτερικό με την πλατφόρμα Mercedes Me.

Στα 2.500 κιλά το βάρος

Το συνολικό βάρος αγγίζει τα 2.500 κιλά, εκ των οποίων τα 650 είναι τα στοιχεία των μπαταριών. Αξιοσημείωτο είναι το γεγονός ότι, με μία πλήρη φόρτιση, η αυτονομία της EQC φτάνει πάνω από τα 450 χιλιόμετρα, ανάλογα με τον τρόπο οδήγησης και σύμφωνα με τον κύκλο δοκιμών NEDC.

Παρά το βάρος του μεγάλου SUV, η επιτάχυνσή του είναι πραγματικά εντυπωσιακή. Χρειάζεται μόλις 5,1 δευτερόλεπτα για να φτάσει τα 100 χλμ./ώρα από στάση, ενώ η μέγιστη ταχύτητα περιορίζεται στα 180 χλμ./ώρα, «προστατεύοντας» την αυτονομία. Ως ηλεκτρικό όχημα, το σήκωμα του ποδιού από το πεντάλ του γκαζιού αντιστοιχεί σε φρενάρισμα, αποφεύγοντας έτσι τη φθορά των φρένων και παράλληλα ανακτά ενέργεια.

Ο οδηγός έχει στη διάθεσή του πέντε διαφορετικά προγράμματα οδήγησης: Comfort, Eco, Max Range, Sport και το Individual. Το εσωτερικό της νέας EQC κρατάει τον premium χαρακτήρα των υπόλοιπων συμβατικών μοντέλων. Το σύστημα πολυμέσων απαρτίζεται από δύο οθόνες, όπως συναντήσαμε πρώτη φορά και στη νέα A-Class. Ο χρήστης παραμένει συνδεδεμένος μέσω της ειδικής πλατφόρμας της Mercedes, την Mercedes Me.

Η πρώτη ηλεκτρική Mercedes, η νέα EQC-2

Στη Σουηδία παρουσίασε η Mercedes την EQC, το πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο της. Η αρχή μιας νέας εποχής.

Η φόρτιση μπορεί να γίνει από οποιαδήποτε συμβατική πρίζα, ωστόσο για αυτούς που επιθυμούν ταχύτερη φόρτιση, οι μπαταρίες μπορούν να φτάσουν το 80% (από 10%) σε μόλις 40 λεπτά με το Mercedes-Benz Wallbox.

Το λανσάρισμα της νέας EQC στην Ευρώπη αναμένεται να γίνει εντός του 2019, χωρίς όμως να έχει γίνει γνωστό ακόμη το κόστος απόκτησής της.

Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή