To Facebook βασίζει το μέλλον του σε μια ιδέα που έκλεψε από το Snapchat

To Facebook βασίζει το μέλλον του σε μια ιδέα που έκλεψε από το Snapchat

1' 33" χρόνος ανάγνωσης
Ακούστε το άρθρο

Το Facebook ξέρει πώς να βγάζει λεφτά. Απλά δεν γνωρίζει ποια είναι η ταυτότητά του. Σε συνάντηση που πραγματοποιήθηκε περί τα τέλη Ιανουαρίου και αφορούσε στα κέρδη του τέταρτου τριμήνου, ο ιδρυτής του Facebook, Μαρκ Ζούκερμπεργκ αναγνώρισε το γεγονός ότι η ροή viral ειδήσεων, ειδησεογραφικών τίτλων και διαφημιστικών ποστ δεν τραβάει άλλο.

Σύμφωνα με τον ιδρυτή του δημοφιλούς μέσου κοινωνικής δικτύωσης οι χρήστες δεν ενδιαφέρονται να βλέπουν τεράστια ποικιλία από βιντεάκια. Για να αντιμετωπίσει αυτούς τους περιορισμούς, το Facebook αποφάσισε να κάνει την «επικοινωνία πιο ουσιαστική». Τι ακριβώς σημαίνει αυτό;

«Πιστεύουμε ότι οι «ιστορίες» είναι σωστά δρομολογημένες ώστε να πάρουν τη θέση των υπόλοιπων ποστ και δημοσιεύσεων, καθώς αποτελούν τον πιο άμεσο και συνηθισμένο τρόπο με τον οποίο οι άνθρωποι μοιράζονται τη ζωή τους στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης», είπε ο Ζάκερμπεργκ. (Οι «ιστορίες» είναι βίντεο μικρής διάρκειας που οι χρήστες μοιράζονται με τους φίλους τους στο διαδίκτυο και εξαφανίζονται από αυτό μετά το πέρας των 24 ωρών). «Αυτό συμβαίνει διότι οι ιστορίες αποτελούν ένα καλύτερο τρόπο κοινοποίησης πολλαπλών βίντεο κατά τη διάρκεια της ημέρας.

Η εξάπλωση των ιστοριών θα έχει αντίκτυπο στον τρόπο με τον οποίο παράγουμε προϊόν και στον τρόπο με τον οποίο σκεφτόμαστε για την επιχείρησή μας, συμπεριλαμβανομένου και του WhatsApp καθώς και του Instagram, τα οποία αποτελούν τις δύο πιο αγαπημένες εφαρμογές για το διαμοιρασμό ιστοριών στον κόσμο».

Οσα σημείωσε ο Ζούκερμπεργκ παραπέμπουν στην λογική ενός άλλου μέσου κοινωνικής δικτύωσης, το Snapchat.

Το Facebook έχει συμπεριλάβει τις ιστορίες στον ιστότοπο και τις εφαρμογές του καιρό τώρα, ωστόσο δεν ήταν η εταιρεία του που τις εφηύρε – ήταν το Snapchat. Το Facebook τακτικά παίρνει στοιχεία από το Snapchat από τότε που ο τελευταίος διευθυντής του, Έβαν Σπίγκελ, απέρριψε μια προσφορά εξαγοράς από το Facebook το 2013. Έτσι, ενώ το Snapchat προσπαθεί να μεταμορφωθεί σε anti-Facebook, το Facebook τείνει να γίνει σαν το Snapchat.

Πηγή: Quartz, Επιμέλεια: Κατερίνα Σωτηροπούλου

Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή