Ρετρό-φουτουρισμός από τον Gucci

Ρετρό-φουτουρισμός από τον Gucci

1' 6" χρόνος ανάγνωσης
Ακούστε το άρθρο

Απλησίαστοι γαλαξίες, μάχες με δεινόσαυρους, αίθουσες ελέγχου διαστημοπλοίων, ρομπότ και «γνώριμοι» εξωγήινοι –αγαπημένες εικόνες για τους λάτρεις της επιστημονικής φαντασίας– πρωταγωνιστούν στη φθινοπωρινή-χειμερινή καμπάνια της ιταλικής Gucci.

Η διαφημιστική εκστρατεία με τη ρετρό-φουτουριστική ματιά περιλαμβάνει φωτογραφίσεις και ένα μικρό βίντεο και φέρει τη διπλή υπογραφή του Βρετανού φωτογράφου και σκηνοθέτη Glen Luchford και του Ιταλού σχεδιαστή του οίκου, Αλεσάντρο Μικέλε. Διακτινιζόμενα μοντέλα με εμπριμέ παλτά, σκηνές από ταινίες του ’50 και του ’60, «κεντημένα» γυαλιά και παπούτσια, πολλά από τα στιγμιότυπα της καμπάνιας βρίσκονται ήδη στο Instagram, στο #gucciandbeyond.

Ένα ιδιαίτερα «hot» όνομα της βιομηχανίας της μόδας αυτή την εποχή ο οίκος Gucci, είναι ο οικονομικός «στυλοβάτης» του ομίλου Kering στον οποίο ανήκει από το 1999. Τα τελευταία στοιχεία δείχνουν ότι το brand εκπροσωπεί το 38% των πωλήσεων του γκρουπ της πολυτέλειας, μια «νίκη» για τον Μικέλε, ο οποίος το κατευθύνει από το 2015 με δημιουργική «σημαία» τα απλικέ κεντήματα και μπόλικες παγέτες.

Έχουν περάσει πολλά χρόνια από το 1921, τη χρονιά που ο Γκούτσιο Γκούτσι ξεκίνησε τον οίκο στη Φλωρεντία. Για τους αθεράπευτα «ανυπόμονους» πελάτες, μια πρόσφατη συνεργασία με τη διαδικτυακή πλατφόρμα Farfetch επιτρέπει τώρα παραγγελίες με παράδοση σε 90 λεπτά σε 10 πόλεις, ανάμεσα στις οποίες το Λονδίνο, η Νέα Υόρκη, το Ντουμπάι, το Σάο Πάολο και το Τόκιο. Για τον «Πλανήτη των Πιθήκων» δεν έχει οριστεί ακόμα ώρα παραλαβής.

Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή