Σε τροχιά διάλυσης η «Εγνατία Οδός», υποστηρίζουν οι εργαζόμενοι

Σε τροχιά διάλυσης η «Εγνατία Οδός», υποστηρίζουν οι εργαζόμενοι

1' 39" χρόνος ανάγνωσης
Ακούστε το άρθρο

Η «Εγνατία Oδός Α.Ε.» έχει μπει πλέον σε τροχιά διάλυσης. Οπως υποστηρίζει ο σύλλογος των 180 εργαζομένων, πριν από λίγες ημέρες έγινε ανοιχτή πρόσκληση για τη μετάταξη ακόμα και του συνόλου του προσωπικού, κάτι που έρχεται σε αντίθεση με τις εξαγγελίες του υπουργείου Οικονομικών περί διατήρησης της εταιρείας σε νέο ρόλο. Επίσης οι εργαζόμενοι επισημαίνουν πως η «Εγνατία Α.Ε.» θα χρησιμοποιήσει τα διαθέσιμά της από τα διόδια για να πραγματοποιήσει έργα βαριάς συντήρησης λίγο πριν από τον διαγωνισμό παραχώρησής της σε ιδιώτη, επιλογή που αν τελικά επιβεβαιωθεί γεννάει ερωτήματα ως προς το τίμημα του εν εξελίξει διαγωνισμού.

Ο σύλλογος εργαζομένων εξέδωσε χθες ανακοίνωση περιγράφοντας τα τεκταινόμενα στην εταιρεία τους τελευταίους μήνες. «Η εταιρεία βαδίζει πλέον μετέωρη», υποστηρίζουν οι εκπρόσωποι των εργαζομένων, καθώς το προσωπικό της έχει ενταχθεί χωρίς σχέδιο στην κινητικότητα του Δημοσίου. «Αποκορύφωμα ήταν η πρόσκληση για ενδοϋπουργικές μετατάξεις για το σύνολο του προσωπικού στις 17 Δεκεμβρίου. Αναγνωρίζουμε και σεβόμαστε τις προσπάθειες αναδιοργάνωσης του δημόσιου τομέα, αλλά επισημαίνουμε ότι αυτές πρέπει να γίνονται βάσει συγκεκριμένου σχεδιασμού για τον κάθε φορέα προέλευσης και υποδοχής, κάτι που δεν έχει συμβεί για την “Εγνατία Οδό”», αναφέρουν. «Στο ενδεχόμενο ανταπόκρισης της πλειοψηφίας των 180 εργαζομένων στην πρόσφατη πρόσκληση των μετατάξεων, είναι φανερό ότι η εταιρεία θα αντιμετωπίσει σοβαρή απώλεια των λειτουργικών της δομών, και πιθανώς δεν θα ανακάμψει ποτέ ως εταιρεία διαχείρισης έργων. Επομένως, αναρωτιόμαστε αν είναι στα σχέδια της κυβερνητικής πολιτικής το οριστικό κλείσιμο της “Εγνατίας Οδού”. Ειδάλλως, γιατί το ΥΠΟΜΕΔΙ επιλέγει την καθολική και διάσπαρτη μετάταξη των εργαζομένων αντί ενός σχεδιασμού που δεν θα διαταράξει τη λειτουργία της εταιρείας;» καταλήγουν.

Ο σύλλογος επίσης υποστηρίζει ότι η διοίκηση προωθεί καθ’ υπόδειξη του ΤΑΙΠΕΔ την εκτέλεση εργασιών βαριάς συντήρησης με χρήση διαθεσίμων της εταιρείας και του Δημοσίου. «Ο συνολικός τραγέλαφος των σχεδιασμών της παραχώρησης της Εγνατίας Οδού ενδέχεται να έχει ως αποτέλεσμα το τίμημα (το αρχικό όφελος του Δημοσίου) να είναι μικρότερο από το κόστος των έργων που θα χρηματοδοτήσει το ίδιο το Δημόσιο, όπως περίπου έχει συμβεί και στις λοιπές παραχωρήσεις», καταλήγουν.

Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή