Λίγο πριν το ξεκίνημα του Ράλλυ Ντακάρ

Λίγο πριν το ξεκίνημα του Ράλλυ Ντακάρ

1' 48" χρόνος ανάγνωσης
Ακούστε το άρθρο
Εδώ και 40 χρόνια, το Ράλλυ Paris-Dakar αποτελεί τον πρώτο αγώνα της χρονιάς, κάνοντας το δυσκολότερο ποδαρικό στον χώρο του παγκόσμιου motor sport.

 
TOY ΓΙΑΝΝΟΥ ΚΑΤΣΙΜΠΑΡΟΥ
 
Tο Rally Dakar, σίγουρα είναι ένας από τους δυσκολότερους αγώνες με μηχανοκίνητα οχήματα, διεξάγεται κάθε χρόνο από το 1978. Παλαιότερα ονομαζόταν «Rally Paris-Dakar», ενώ σήμερα ονομάζεται απλώς «Rally Dakar».
 
Ξεκινώντας το 1978  το πρώτο Ράλλυ διέσχισε την περίφημη έρημο Tenere, επιβεβαιώνοντας τις προσδοκίες του διοργανωτή του, Τιερί Σαμπίνε, ενός αναβάτη που πίστευε πως η έρημος είναι το καλύτερο σημείο για τη διεξαγωγής ενός Ράλλυ με το άρωμα του Ντακάρ.
 
Μέχρι και το 2008, ο αγώνας λάμβανε χώρα στη Μαύρη Ήπειρο, ώσπου κάποιες τρομοκρατικές απειλές και ο θάνατος 4 Γάλλων τουριστών ανάγκασαν τους διοργανωτές να μεταφέρουν τον αγώνα στη χώρα της Αργεντινής, η οποία ήδη βρισκόταν σε μεγάλη οικονομική δίνη.
 
Το Ράλλυ Ντακάρ είναι ένας αγώνας στον οποίον δηλώνουν συμμετοχή αρκετοί ερασιτέχνες οδηγοί,  λάτρεις της περιπέτειας οι οποίοι θέλουν να ζήσουν το δικό τους όνειρο, αγωνιζόμενοι σκληρά απέναντι στις επαγγελματικές συμμετοχές, με εργοστασιακή υποστήριξη.
 
Το ανάγλυφο του εδάφους που διασχίζουν όλοι οι αγωνιζόμενοι δεν μοιάζει με κανένα από εκείνα που έχουμε συνηθίσει να βλέπουμε στα συμβατικά Ράλλυ. Όλα τα αγωνιστικά οχήματα έχουν δεχθεί τέτοιες τροποποιήσεις, έτσι ώστε να μπορούν να ανταποκρίνονται στις καθημερινές δοκιμασίες, οι οποίες ξεπερνούν τα 800χλμ ανά ημέρα.
 
Το φετινό Rally Dakar 2019 θα ολοκληρωθεί για πρώτη φορά μετά από χρόνια μόνο σε μια χωρά, αυτή του Περού.
 
334 οχήματα θα πάρουν εκκίνηση λοιπόν στις 7 Ιανουαρίου διανύοντας 5.000 χιλιόμετρα με το μεγαλύτερο ποσοστό να είναι διασχίζοντας άμμο και αμμόλοφους.
 
Στις  μοτοσυκλέτες,  θα δούμε τους (Walkner, Price και Sunderland) πάνω σε KTM προσπαθώντας να πάρει η Αυστριακή εταιρία ακόμα μια χρονιά την νίκη απέναντι στις Honda των (Benavides, Gonçalves, Barreda) και στις Yamaha των (Van Beveren και De Soultrait), ενώ φέτος υπάρχει και μεγαλύτερη συμμετοχή γυναικών με μεγάλο φαβορί βέβαια να είναι η Ισπανίδα Laia Sainz.

 
Κάθε οδηγός στο Rally Dakar έχει και μια διαφορετική ιστορία, όμως όλοι έχουν κάτι κοινό: τoν αγώνα που δίνουν και το κουράγιο που χρειάζονται για να πιέσουν εαυτούς και μηχανές στα όρια τους και πολλές φορές ξεπερνώντας τα!

Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή