ΕΤΙΚΕΤΕΣ: Μοτοσικλέτα

Μια σύγχρονη μοτοσυκλέτα με μοντέρνα σχεδίαση η οποία έχει δανειστεί στοιχεία από μοντέλα του ανταγωνισμού.
 
ΤΟΥ ΓΙΑΝΝΟΥ ΚΑΤΣΙΜΠΑΡΟΥ
 
Ύστερα λοιπόν από μια επιτυχημένη εμπορικά χρόνια η ιταλική εταιρία ακούει τις απαιτήσεις των αναβατών της και βγάζει στην παραγωγή μια  έκδοση ικανή να εξερευνήσει και αλλά μονοπάτια αλλά και να μυήσει ακόμα περισσότερους μοτοσικλετιστές στον κόσμο των δυο τροχών.
 
Το TRK 502 X έχει εμφάνιση που παραπέμπει ακόμη περισσότερο σε adventure μοτοσυκλέτα μεγάλου κυβισμού, μοιράζοντας ακριβώς τον ίδιο κινητήρα με την στάνταρ έκδοση ο οποίος αποδίδει 48 ίππους στις 8.500 στροφες και 4,6 κιλά ροπής στις 4.500 στροφές.
Ο κινητήρας συνεχίζει να είναι Ομαλός χωρίς ξεσπάσματα και με την δύναμη του να διανέμεται και αυτή ομαλά σε όλο το φάσμα των στροφών του.
Το κιβώτιο ταχυτήτων είναι 6 σχέσεων με το γρανάζωμα των σχέσεων να είναι σχετικά κοντό  και με ως αποτέλεσμα αυτού, ο κινητήρας να δουλεύει συνέχεια στα κόκκινα!
Παρά το ότι ο κινητήρας δουλεύει συνέχεια στα κόκκινα η κατανάλωση δεν ανεβαίνει, σημαντικό αυτό!
 
Εκ πρώτης όψης εντυπωσιακό!
Πιο εντυπωσιακό από την απλή έκδοση και ειδικά για κάποιους που δεν φτάνουν οικονομικά να διαθέσουν πάνω από 10.000€ για μια μεγάλη on off γιατί θέλουν να εντυπωσιάσουν και λίγο το TRK 502 είναι μονόδρομος!
Είναι μια μεγάλη σε διαστάσεις μοτοσυκλέτα που δεν σου πάει με τίποτα ότι είναι μόνο 500 κυβικά και οδηγείτε και με δίπλωμα κατηγορίας Α2.
 
Καίει περίπου 5,5 λίτρα! Αρκετά οικονομική μπορώ να πω.
 
 Η ποιότητα κατασκευής είναι ικανοποιητική, κάποιες κολλήσεις στο πλαίσιο, κάποια καλώδια πίσω στα φλας και γενικότερα το φινίρισμα της είναι αυτό που παίρνει περιθώρια βελτίωσης στα επόμενα μοντέλα, αν αναλογιστείς όμως ότι το κόστος απόκτησης ξεκινάει από τα 6.800€ νομίζω ότι τα ξεπερνάς όλα πολύ εύκολα.
 
Η σέλα είναι μεγάλη, αναπαυτική και ξεκούραστη ακόμα και όταν είσαι ώρα πάνω της.
Φιλοξενεί δυο άτομα με μεγάλη ευκολία ενώ ειδικά για τον οδηγό ο οποίος πατά καλά με τα δυο του πόδια στο οδόστρωμα δεν θα νιώσει καμία στιγμή την παραμικρή ανασφάλεια!
 
Το πλαίσιο είναι ατσάλινο χώροδικτυωμα, το πιρούνι ίδιο με του απλό TRK, 50 χιλιοστών και 145 χιλιοστών διαδρομής ενώ το πίσω αμορτισέρ είναι πληρως ρυθμιζόμενο έχοντας μεγαλύτερη διαδρομή για να ταιριάζει και στον προσανατολισμό της συγκεκριμένης έκδοσης, όπως επίσης και ο μπροστινός τροχός που αντί 17 ιντσών έχουμε 19, ενώ ο πίσω τροχός συνεχίζει να είναι 17 ίντσες  φορώντας όμως ένα πιο στενό ελαστικό, με τους τροχούς βέβαια να είναι ακτινωτοι έναντι των χυτών αλουμινένιων που φοράει η στάνταρ έκδοση.
 
Οι αναρτήσεις γενικά κάνουν πολύ καλή δουλειά, χωρίς να είναι πολύ μαλακές αλλά ούτε και κούτσουρα, απορροφούν τις ανωμαλίες εκεί που πρέπει και κρατάνε επαφή με το οδόστρωμα εκεί που πρέπει προσφέροντας μια πολύ καλή ποιότητα κύλισης τόσο σε άσφαλτο όσο και σε χώμα.
Η εξάτμιση έχει αλλάξει θέση και από κάτω από τον κινητήρα που ήταν στην απλή έκδοση έχει ανεβεί ψηλά στην δεξιά μεριά της μοτοσυκλέτας για να αποφύγει έτσι τα χτυπήματα από πέτρες όταν οδηγουμε στο χώμα.
 
Στα φρένα έχουμε μια μικρή αλλαγή στον μπροστινό τροχό, ο οποίος έχει δυο δίσκους 320 χιλιοστών με διπίστονες δαγκάνες πλέον και όχι τετραπιστονες ενώ το ABS της Bosh συνεχίζει να απενεργοποιείται με το παρατεταμένο πάτημα ενος κουμπιού για καλύτερη κίνηση σε χώμα.
 
Γενικά η ήπια απόδοση του κινητήρα ίσως σας δυσκολέψει λίγο στην άσφαλτο ειδικά αν είστε μαζί με συνεπιβάτη, στο χώμα όμως θα φανεί σύμμαχος σας και θα σας κάνει την εκδρομή σας πιο εύκολη ειδικά και αν είστε αρχάριος!
 
Μια ιδανική ταχύτητα είναι αυτή των 120-130 χιλιομέτρων για να Κινήστε απροβλημάτιστα, από κει και πάνω κάποιοι μικροί κραδασμοί έρχονται σε μαρσπιέ και τιμόνι!
 
Συνοψίζοντας λοιπόν το Benelli TRK 502 X παραπέμπει ακόμα περισσότερο σε μεγάλη adventure μοτοσυκλέτα, είναι  εντυπωσιακό σε σχεδίαση, έχει πολύ καλό επίπεδο εξοπλισμού, είναι άνετο ακόμα και για δυο άτομα, οικονομικό σε κατανάλωση αλλά και σε απόκτηση, οδηγείται με δίπλωμα Α2 και είναι μια μοτοσυκλέτα που τα κάνει όλα και συμφέρει!
 
Online

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΑΡΧΕΙΟ